Fortfarande sjuk..

Det blev uppenbarligen inte bättre än så här..
Jag är sjuk idag igen. Febern har lämnat mig ifred men förkylningen är densamma. Jag vaknade mitt i natten och var jätteglad för att jag för första gången under dygnet kunde andas genom näsan. Jag knuffade på N och viskade "älskling, jag kan andas med näsan" .. *snark* "jaha, vad duktig du är gumman" varpå han somnar om. Jag tror inte han insåg hur glad jag var över detta haha..

När jag vaknade imorse var det andra bullar. Då kändes det som om någon stoppat upp en öronpropp i vardera näsborre igen - Kul liv.. Nej! Det värsta är att jag alltid antingen är frisk och glad eller sjuk och dödålig. det finns inget mellanting!

Nu steker jag potatisbullar. Jag hoppas att dom kan göra mit på bättre humör.. 

Kommentarer
Postat av: Sabine

Är också sjuk..
Krya på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Krya på dig!]]> 199128;4ff02389ddf2b32dffea1cd5 2008-01-29 11:22:12 -->