Här ska banne mig sovas

Ni har varit flitiga här på bloggen idag må jag säga..
Många söta kommentarer och många nya besökare, kul! Det är bra att ni inte sviker trots att mitt prat mestadels handlar om snor och dylikt. Snart är jag frisk och då kommer inte ordet snor finnas med i en enda mening, lovar ;)

Nu ska jag och min lilla skatt här bege oss till sovrummet och bädda med de nytvättade sängkläderna. Skööööönt! Om jag kunde känna någon doft (går inte med mina täppta näsa) skulle jag ligga och lukta på den nytvättade kudden hela natten. Men nu jag tappat mitt luktsinne kan jag istället koncentrera mig på att sova.. Inget ont som inte för något gott med sig!

Godnatt allihopa ♥

Kommentarer
Postat av: VeryVIP

fan va cool header:D

PÅ BLOGGEN FINNS 9 TIPS FÖR ATT FÅ MVG I ALLA ÄMNEN.

Kommentera gärna om du tror att det funkar eller kom med förslag :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

PÅ BLOGGEN FINNS 9 TIPS FÖR ATT FÅ MVG I ALLA ÄMNEN.

Kommentera gärna om du tror att det funkar eller kom med förslag :D]]> 199128;4ff0238cddf2b32dffea1d27 2008-01-31 23:46:44 -->