Lista

Det tråkiga med att vara sjuk:

♣ Min kära N, alla vänner/familjemedlemmar jobbar eller går i skolan..
♣ Dagarna går fruktansvärt sakta och det är outhärligt tråkigt.
♣ Ingen vill komma och hälsa på i rädslan att bli sjuk.
♣ Man äter en massa onyttigt (stackars mig som är sjuk. En pizza vore gott) trots att smaklökarna i det närmaste är bedövade och ingenting smakar gott..
♣ Man snyter sig så man tillslut liknar rudolf med röda mulen och blir sådär fräsigt flagnig under snoken om man inte smörjer frenetiskt.. Tro mig man lessnar snabbt!
♣ Det visas bara ren skit på tv på dagarna. Ingenting är bra före klockan 19.00 Om man inte gilla rappakalja som "våra bästa år" och alla seriers repriser.

Som ni hör njuter jag inte av att vara hemma precis..



Kommentarer
Postat av: Kate

I hear you sister!
Inte kan man träna heller och det lär ju behövas att ta i trippelt så mycket med tanke på all skit som man stoppar i sig..

Postat av: Anna

Åhhhhhhh, det kunde lika gärna ha varit jag som skrivit den där listan! Funderar på att sno den av dig och länka till dig..det är ju verkligen sådär hemskt..

2008-01-30 @ 10:52:25
URL: http://annasaraolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Inte kan man träna heller och det lär ju behövas att ta i trippelt så mycket med tanke på all skit som man stoppar i sig..]]> 199128;4ff02389ddf2b32dffea1cdb 2008-01-29 17:33:36 <![CDATA[Lista]]> /2008/january/lista2008-01-29-1.html http://annasaraolsson.blogg.se
199128;4ff02389ddf2b32dffea1cdb 2008-01-30 10:52:25
-->