Någonting nytt!

God morgon!
En ny vecka, ny måndag, ny bloggdesign.. något mer som är nytt? Det kan inte börja bättre än så här. Nu ska jag vara flitig och jobba i två dagar sedan är jag ledig ons och tors. Onsdagsförmiddagen ska spenderas i tandläkarstolen, ojojoj (undersökning, tack gode gud. men jag har säkert hål, det är jag i ett nötskal) Om jag får goda besked från tandläkar Svante ska jag åka ut till Birsta och köpa mina efterlängtade lampor till sminkbordet i sovrummet. Iof åker jag väl dit om jag har hål också för dom kommer väl förmodligen inte att lagas på studs..

Mer planer än så här har jag nog inte. Jo julen ska dansas ut! "Julgranen" fick så lov att försvinna igår.. Åtminstone allt glittertjaffs och diverse julkulor.

Nu ska jag återgå till min blåbärssoppa..

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejhej. Jag tyckte designen vart häftig;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02380ddf2b32dffea1c13 2008-01-07 21:34:49 -->