Ni är bara för gulliga!!

Hey angels!
Blev helt galet förvånad. Här kommer man hem lite smårisig efter en heldag på jobbet så blir man överöst med jättegulliga kommentarer och jääääättemånga unika besökare. Jag som till och med är usel att uppdatera numer. Ni gav mig både dåligt samvete och en fläskig en tankeställare - Jag ska börja uppdatera betydligen oftare och bättere från och med nu. Allt känns så mycket roligare med min nya design. Nu ska jag komma igång igen. Tro mig!

Ska fixa lite med designen ikväll.. Har kommit på vad jag ska ha för bild framför rubrikerna nu. Det kommer bli riktigt girly, och lite dirty.. sånt gillar vi väl ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja sånt gillar vi!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02381ddf2b32dffea1c17 2008-01-07 20:19:53 -->