Nürd

Då var man än en gång mätt i magen..
Det bjöds på ädelostkyckling och ris. ljuvligt för smaklökarna mina vänner!! :) Nu har vi precis kommit hem. N har intagit nördig position och spelar tv-spel. Det känns som att jag och PS3 kan komma att bli mycket ovänner inom sinom tid. Den som lever får se. Så länge det är roliga spel på gång kanske vi kan hålla vänskapen uppe men nu när det är pang pangskit vill jag inte vara med..

Jag ska fördjupa mig i mitt pussel.. N tycker att det låter som en strålande idé och peppar på att jag ska bli färdig idag. Bara för att han ska få ta fram nörden inom sig och spela ostört. Han är genomskådad. SÅ genomskådad..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I like your blogg;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0237eddf2b32dffea1bdd 2008-01-01 20:57:11 -->