Open Mind

Gårdagen var helt sjukt rolig!
Alkoholen flödade minst sagt. Jag och Marie var hemma hos mig och åt god efterrätt och en massa karra. Blandade dinkar i alla möjliga färger och smaker gjorde vi också. Lite senare på kvällen kom Emelie, en gammal klasskompis till oss båda så det blev som en liten "reunion" jättekul.

När alkoholen gjort sitt skjutsa N ner oss till stan.. Många skratt, mycket dans och ett kärt återseende! När vi hade varit på Oscar en timme eller två kollar jag bort mot kön till garderoberna. Tycker att ja känner igen två killar men jag tittar bort, tänker en extra gång, och springer sedan fram till dom. Två gamla klasskompisar som betyder JÄTTEMYCKET för mig står bara där livslevande (dom bor numer i sthlm, inte afrika även fast det låter som det) Vi firade med drinkar dansade hela kvällen.

Galet roligt! Ikväll har jag berättat att stadshuset är det enda rätta så ikväll blir det ännu mer rajraj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback