Otur i spel - men tur i kärlek

Jag och N har varit och handlat!
Nej jag kan väl knappast säga att tre päron, ett paket makaroner och en falukorv är storhandling men det är ätbara grejer i alla fall. När vi hade gått ut stannade N upp..

"Jag tror jag måste köpa en trisslott.."
"Va!? Varför.. du kommer säkert inte att vinna.."
"Nja, men jag ska ändå ha en trisslott"

Sagt och gjort - vi går in igen. N köper triss och jag en skrap pyramid eller vad det nu heter. Vi skrapar på plats men tyvärr ingen glädjetjut från någon av oss.. men roligt är det, och spännande. Iof har jag aldrig tur i spel (mer tur i kärlek) min högsta vinst är nog 50kr tror jag..

Innan vi åkte slutade det med att vi köpte varsin skrap pyramid hem så nu ska det skrapas, återkommer senare och meddelar om vi blivit lyckliga vinnare..



Kommentarer
Postat av: Camilla

hehe, lycka till. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02385ddf2b32dffea1c7d 2008-01-20 18:51:22 -->