Sjukast

Jag tror att jag ska slumra till eller fördjupa mig i tvn lite nu!
Idag skulle ha varit min näst sista dag på jobbet men så blev det ju tydligen inte :( Nu ska jag ladda batterierna i hopp om att kunna jobba imorgon - min officiellt sista dag. Det känns lite vemodigt och konstigt att sluta men jag tror att jag gjort rätt beslut.

Något som där emot skulle kännas väldigt konstigt och tråkigt är om jag inte kommer kunna jobba imorgon heller. Men i mitt nuvarande tillstånd skulle ni varken vilja vara min arbetskamrat eller be om min hjälp. Jag ser mer död än levande ut!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: J

Varför ska du sluta på ditt jobb?

2008-01-28 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02387ddf2b32dffea1cbf 2008-01-28 13:17:17 -->