Snart är det helg igen..

Jag längtar så himla mycket till helgen!
Den blir nämligen fullspäckad med roligheter. På fredag är det löning (wihoooo..) det ska firas med att jag ska slå klackarna i taket med Marie. Jag längtar så! Det går lixom inte att ha tråkigt med den tjejen. Det går knappt att vara nykter med henne heller för den delen.

På lördag blir det också rajtantajtan.. Nästan alla jag känner ska ut så jag kan ju inte vara sämre själv. Löningshelgen ska firas med dunder och brak. Jag planerar redan att vara en strandad val hela söndag - med gott samvete dessutom!



Skål

Kommentarer
Postat av: :: N A D I A ::

Sv. Ah ah! Tack så mycket! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02386ddf2b32dffea1c9f 2008-01-22 22:58:37 -->