.. som den goda flickvän jag faktiskt är

Godmorgon go' vänner..
Nu puttrar pastavattnet på spisen. Min lilla plutt valde sovmorgon framför lunch idag så jag känner att jag ska agera dagens Hero och åka dit med ngt smarrigt till honom! Nej jag är ingen toffel, bara snäll.. Jag har faktiskt vägarna förbi också! :) Jag vet att han skulle göra detsamma för mig. Nej förresten, han skulle inte LAGA mat till mig, han skulle köpa mat till mig för att slippa laga. Jag hoppas att han fattar piken när han fick en kokbok från min familj haha.. Jag ska säga att jag vill smaka alla recept i hela boken och att han ska vara chefskock.


Kommentarer
Postat av: Sara

Inte illa :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02383ddf2b32dffea1c49 2008-01-15 15:25:47 -->