Talk to me

VÄRLDENS SÖTASTE TELEFONFÖRJÄLARE.
Det ringde precis en tjej från nått el-bolag (tro mig, med tanke på hur tråkigt jag har skulle jag kunna prata med denna tösabit hela dagen om hon haft tid.. hahaha) I vilket fall så frågade hon efter den som betalar elen i hushållet. 

Jag "Jadu, den går nog hem till min pappa faktiskt.."
El "Jaha, ja då ska jag kanske inte involvera dig i det här. För då kanske du inte är så insatt?"
Jag "Nej inte mer än att jag måste betala, skratt."
El "Haha, Nejmendu. Då får jag önska dig en fortsatt trevlig dag istället för då ska jag inte lura i dig något du inte kan så mycket om"

Hallå, hur sött var inte det? Istället för att ta tillfälle i akt och blåsa mig på alla mina besparingar önkar hon mig en trevlig dag. Sånt gillar jag..


Kommentarer
Postat av: Anna

Jadå - förutom att jag var dödligt bakis hela helgen så är jag överlag jävligt frisk :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff0238addf2b32dffea1ceb 2008-01-30 11:30:54 -->