Tävla hos Kelly

Ingenting i den här världen är tråkigare än att vara sjuk.
För alla som vill veta och för er alla andra också ska jag be att få tala om att jag nu bloggar med en stor papperstuss i näsan. Jag har snytit upp en hel toapappersrulle och är sådär lagomt snygg om snoken. Jag gav upp och proppade in en tuss, sooo fresh!

Nu har jag surfat runt på diverse bloggar och hittat en tävling som jag tänker vara med i. Eftersom min älskade pojkvän åker ifrån mig på inget mindre än Alla ♥ Dag då vinnaren koras tänker jag vara med i hopp om att bli en väska rikare.. Samt lite gladare!

165121-2304
Väskan är från Friis Company och jag hoppas att jag kan få bli den lyckliga vinnaren.
Besök
Kellys blogg om du också vill vara med och få chansen att vinna..

Good Luck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback