Tvättkatastrof

Ja, man kan ju inte ha flyt jämt..

Vi har tvättat ikväll jag och N. Vi hade sista tiden för dagen, i det här fallet 18-22. När tiden är slut stängs strömmen av för att inte störa kvällsfriden i lägenheterna intill. Till saken hör att vi var lite lata och struntade i att hämta sista tvätten så vi var inte nere förrän 22.30. när vi kommer ner och plockar ur maskinen har tvätten inte centrifugerats, tvätten är alltså dyngblöt.. Det droppar om kläderna, däribland mina arbetströjor som jag behöver ha torra och rena imorgonbitti.

Ja, så kan det gå.. SKIT!

Vi skyndade att boka första tiden imorgonbitti och slängde in alla dyngsura kläder i torkskåpet. Det första jag ska göra imorgonbitti när jag vaknar är alltså att springa ner och sätta på skiten så får N plocka upp allt innan jobbet. Rätt komiskt. Som tur var löste sig allt!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag glömmer alltid kavr tvätten i maskinen, och då har jag ändå maskinen i lägenheten :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff02380ddf2b32dffea1c0d 2008-01-07 06:49:08 -->