Alla fällde vi en tår..

Kvällen hemma hos päronen var i vanlig ordning väldigt mysig..
Jag och kurran fick uppdatera oss efter helgens bravader och pappa blev uppvaktad. God grillad mat och avslutningsvis en film. Det har väl inte undgått någon att det varje söndag klockan 20.00 är verklighetsbaserade filmer på 5:an? Jag har sett varenda film och ikväll var inget undantag. Det slutade med att ALLA - hela släkten + N's föräldrar satt och tittade och jag tror inte att något öga var torrt.. alla fällde vi varsin tår ända tills pappa utbrast "HALLÅ, ni kan ju inte grina när jag fyller år" haha..

Nu har vi precis kommit hem efter att ha varit ute och raggat i puman. Vi har feta matlådor till imorgon då jobbet nalkas. N börjar tidigt men själv jobbar jag bara mellan 16.00-20.20 för att sen vara ledig hela tisdag onsdag och torsdag, känns lite knepigt men jag ska nog lyckas sysselsätta mig..

GODNATT ALLA MINA SMÅ GULLEFJUN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback