Dag 2.

Gatufesten dag 2.
Jag mådde bäst av mig och N imorse. Jag tog det relativt lugnt igår men det är inte min plan för de kommande dagarna.. det räcker om jag är nykter på söndag ;) Ikväll ska jag och carro åka hem till Erika på förfest, det ska bli jättekul. min kusin kommer också vilket ska bli kul då vi aldrig har festat ihop.. ännu..

Dragplåstret igår var utan tvekan Uggla och givetvis höll han måttet.. Förfesten ägde rum i GA-parken och det strålande vädret gjorde inte saken värre. vi satt och prata, skratta och drack ända till polisen kom och bad oss mfl. att förflytta oss över gatan för att få fortsätta dricka!? Varför är det okej tvärs över gatan? Vi fick inte sitta i parken men om vi gick över bergsgatan (typ ica) skulle det vara okej att fortsätta pimpla. Sagt och gjort så förflyttade vi oss för de sista dropparna. Plötsligt var klockan 11 och dags för uggla att inta scen. det var bara att trycka sig igenom folkmassorna och börja gunga med och sjunga..

Jag var även in backstage med carro vilket var kul. vi spanade efter uggla för jag ville SÅ gärna knäppa ett kort på oss två tillsammans men han behagade tyvärr inte att dyka upp, FAN OCKSÅ!

Nej nu har jag inte tid att sitta här och sitta.. Nu ska det målas grön ögonskugga innan det är dags att korka upp. SKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback