Det blev en bra dag tillslut i alla fall

Jag har verkligen plöjt en herrans massa film den senaste tiden..
Ikväll har jag och älsklingen sett its a girl boy thing och innan dess har jag sett
Kung fu panda, Juno, Knocked up, Simpsons filmen och Alvin & gänget.. Jag tycker faktiskt att alla har varit helt okej. Filmen ikväll var så där mysigt romantisk nivet. Helt i min smak, haha..

Nej nu är det jag som ska släcka lampan (sover ensam inatt.. brr) för imorgon är det jag som öppnar på jobbet :) Då får jag även svar på om jag får min semester beviljad eller inte.. Jag håller alla tummar och tår.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket gumman :) inga planer om plugg för dig än?! puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bdddf2b32dffea2383 2008-07-14 23:11:31 -->