Griffin & Phoenix

Man vet inte vad äkta kärlek är förrän man har fått uppleva det på riktigt!
Jag kan inte längre avgöra när jag grät mest, om det var när jag såg filmen Ps. I love you eller nu ikväll när vi såg Griffin & Phoenix, det rullar fortfarande en tår ner för min kind.. Gud vilken vacker film! Jag börjar bli expert på bra filmer, alla filmer jag har sett på sistone har varit underbar utan att överdriva..

Se sen här filmen med någon du håller kär, då kan jag lova att du också kommer fälla en och annan tår..



Love is all you need..


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Å den måste jag se!

ja visst var det skumt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

ja visst var det skumt!]]> 199128;4ff023c1ddf2b32dffea23db 2008-07-26 23:17:48 -->