Hårigt värre..



Jag fönar och plattar håret var eviga dag!
Ni kan ju själva gissa hur bra det mår, att tillägga är väl att jag även gått från brunett till blondin. Jag sliter alldeles för mycket på håret men jag kan inte låta bli. Det blir så självlockigt annars. Jag önskar att jag hade kvar mitt självfall i form av korkskruvar som jag hade när jag var liten men inte då, nääää. Det ser bara fjnuigt ut om jag inte gör min dagliga morgonprocedur!

Jag tänkte höra med er om ni har några bra skönhetstips att ge.. Ni behöver inte nämna inpackningar för det är jag redan en stor konsument utav. Det jag är i allra störst behov utav är ett bra värmeskydd eftersom jag inte använder något alls just nu.. Dela med er av era favoritprodukter och erfarenhet och hjälp mig..


Kommentarer
Postat av: Ahrén

jag använder ett värmeskydd från min frissa. Minns inte vad det är för märke men kika in hos din så kan hon säkert hjälpa dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023c1ddf2b32dffea23e3 2008-07-27 09:18:07 -->