Helgen i stugan, MYS

Hej bloggen!
Vilken underbar helg. helt helt fantastisk! underbart väder och en massa god mat. vi åkte ut till åstön på fredag eftermiddag och mötte upp N's familj och släktingar på halmöbrygga för middag. jag åt en sommartallrik som innehöll allt smarrigt som sommaren har att erbjuda. vi satt ute på den mysiga altanen och skålade och mådde gott ända till skymningen kom..

Vi vaknade upp på lördagen med strålande sol. inte ett moln så lång ögat nådde. efter att ha ätit en brakfrukost med alla tillbehör tog jag och älsklingen båten in till stan där vi plockade upp peter. vi satt i båten och pratade med vänner till pojkarna och tittade på båttävlingen som ägde rum i hamnen i stan.. när molnen började entra himlen sa vi skepp o'hoj och styrde tillbaka till åstön där solen alltid lyser (mmm.. tro mig, det är tammefan aldrig dåligt väder där) vi grillade på kvällen och åt rökt sik-mackor på kvällen.. mums.. det är nästan så att jag rullar omkring här hemma nu! puh.

Idag tog vi det lugnt hela förmiddagen med ännu en brakfrukost.. senare åkte jag, N, hans mamma och faster till lilla härrnta och dollar store. det blev inga vidare fynd jag kan skryta över, bara sköljmedel och tandkräm haha.. väl framme på åstön spelade vi tennis, hoppade studsmatta och åt ännu mer god mat innan det var dags att åka hem.

Just nu sitter jag ensam i soffan med en inpackning i håret och N är nere i hamnen och hjälper papi med båten. solen har tagit rejält i helgen och min näsa är självlysande röd, hot hot hot.. nu ska jag gå och skölja ur håret och lägga in helgens bilder på datorn ;)

Jag kan bara sumera helgen som underbar. jag älskar N och jag älskar hans familj och släktingar. jag känner mig verkligen som en i familjen, det har jag alltid gjort. helt fantastiska människor med hjärtan av guld, tack för en fantastisk helg.

- - - - - - -

Helgen i bilder..

    
 

1 Ute med båten och myser i det fina vädret..
3. Min sommartallrik på holmöbrygga *mums*
4. Min fina vy från hammocken, ljuvligt väder, ljuvlig utsikt
5. Håkans urläcka BMW cab.. VILL HA!
6. Skepp ohoj kapten.. En tur med roddbåten, jappjapp

Kommentarer
Postat av: shoebox

Vad härligt det ser ut!

Postat av: Ahrén

Ser inte helt fel ut!

2008-07-21 @ 13:17:10
URL: http://ahren.blogg.se/
Postat av: johanna

deam, inte dålig bil!!

2008-07-21 @ 22:56:11
URL: http://johannarova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bdddf2b32dffea239b 2008-07-21 08:30:15 <![CDATA[Helgen i stugan, MYS]]> /2008/july/helgen-i-stugan-mys.html http://ahren.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea239b 2008-07-21 13:17:10
<![CDATA[Helgen i stugan, MYS]]> /2008/july/helgen-i-stugan-mys.html http://johannarova.blogg.se/
199128;4ff023bdddf2b32dffea239b 2008-07-21 22:56:11
-->