I natt jag drömde något som..

Väldigt skumt, vet ni vad jag drömde inatt?
Helt från tomma intet drömde jag att jag träffade Stinalee på en parkbänk här i sundsvall.. precis som om vi hade varit gamla goda vänner gick jag fram och prata utan minsta konstigheter.. haha. på kvällen kom jag hem och frågade N "gissa vem jag har träffat idag?" "inte vet jag, stinalee kanske?"

Hmm.. ja, det var ju bara en dröm..
Förstår inte ens hur jag kunde drömma så när jag knappt ens läser hennes blogg.. haha.. jaja, jag tänkte bara dela med mig av min DRÖM iaf. vad drömde du inatt?

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Haha, va man dräömmer konstigt ibland!

Idag blir det stranden igen men inte så mycket pressa, är ju barnvakt så det blir mest bad =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Idag blir det stranden igen men inte så mycket pressa, är ju barnvakt så det blir mest bad =)]]> 199128;4ff023c0ddf2b32dffea23bf 2008-07-25 09:00:04 -->