Ingen höjdarmorgon i alla fall..

Godmorgon, har ni sovit gott? Det har inte jag..
För det första kom vi i säng alldeles för sent, och när vi väl bäddat ner oss var jag som en propeller.. snurrade runt som en tok och kunde inte alls bestämma hur jag skulle ligga (jag är en ren plåga att sova bredvid..) tids nog somnade jag, kanske av utmattning.

Nu har jag precis smygit upp från sängen för att kompensera hur jobbig jag var igårkväll.. Jag tror inte att N vaknade, han ger inga livstecken iaf..

Jag har precis duschat och ska snart göra mig iordning. Funderar på att åka raka vägen hem till mamma och pappa efter jobbet och slänga på mig bikinin för några timmars solning innan ja ska röra mer ner på stan och träffa tjejerna. Vi får se vart vi hamnar. Själv skulle jag tycka det var mysigt att gå på barista eftersom jag aldrig varit där ännu men somsagt vi får se vart vi hamnar :)

Auf Wiedersehn.


Kommentarer
Postat av: Ahrén

Din stackare.

jag har också sovit dåligt.

Kikade på tv i sovrummet innan jag somnade och vaknade nu med tre kuddar under huvudet...ajajaj.

Ha en bra dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

jag har också sovit dåligt.

Kikade på tv i sovrummet innan jag somnade och vaknade nu med tre kuddar under huvudet...ajajaj.

Ha en bra dag]]> 199128;4ff023c3ddf2b32dffea23fd 2008-07-30 08:47:02 -->