Mera allsång

Jag tror mitt internet vill säga mig något..
Jag kan som mest vara ansluten ca. 5 min innan internet dör. Då springer jag raka vägen in till sovrummet och drar ut alla sladdar jag hittar (inkl. hemtelefonen) för att sen stoppa tillbaka dom igen. Det funkar nästan varje gång.. i 5 min vill säga!

Det kanske är meningen att jag ska gra mig iordning? Det kanske är därför. Än så länge sitter jag invirad i en handduk med en slarvig toffs på huvudet. Toffsen kommer att få sitta kvar där den är men handduken bör väl åtminstone bytas till kläder.. JUST DET! packa.. packa skulle jag ju också göra så att vi slipper åka hem efter jobbet. Inte för att jag ska ha med mig mycket mer än en bikini och en rejäl tjocktröja.. Det kommer man långt med ;)

Ikväll blir det allsångshatten på för 20.00 kommer släkten inta berga, då sjunger vi högst så vi hörs mest ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback