"morgonstund har guld i mun"

Morning!
Som jag har frusit inatt, brrr. Hur tätt intill N jag än har kurat ihop mig har jag legat och småhuttrat. Jag har varit för trött för att stänga fönsterventilen men jag har för mitt liv inte kunnat förstå hur det kunde vara SÅ kallt i rummet - ..förrän jag kom in i köket och såg att balkongdörren har varit vidöppen hela natten! Bra gjort!

Nu är åtminstone dörren stängd och jag är nyduschad.. Jag håller på att packa lite smått inför helgen i stugan men jag vet inte riktigt vad jag ska ha med mig. Ikväll ska vi bli bjudna på middag på holmöbrygga av N's föräldrar och under hela helgen kommer N's faster och hennes käresta vara i stugan tillsammans med oss. Jag tycker om dom jättemycket, dom är så fina människor..

Hur som helst så hoppas jag verkligen att det blir fint väder hela helgen för annars blir jag lite ledsen. All min brunfärg har lämnat min kropp så för tillfället känner jag mig som en inte så smidig vitval.

Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback