myskväll med flickorna

Nu är jag precis hemkommen från MT.
Det var en jättemysig kväll med tjejerna, massa skvaller och mycket skratt precis i vanlig ordning. Lägenheten var fantastisk.. för att inte snacka om MT's egna sminkrum som vilken tjej som helst bara skulle drömma om. En 5a på två våningar i fräscht vitt med några enstaka fondväggar.. Ett kap! Ni ska vara nöjda :)

Det är skönt att vara hemma.. Vi har satt på 5:an (tyvärr) som visar SAW ikväll. urk, ingen film i min smak.. Sånna där filmet är inget för veklingar som mig. Jag är ju till och med mörkrädd! Nejfy..

Nu blir det sängen, imorgon ska jag verkligen upp med tuppen! Därefter åker jag och N direkt till hans stuga och blir där över helgen, det vill säga inga uppdateringar förrän så söndag så bomba mig med goa' kommentarer så jag blir glad när jag kommer hem :)

Godnattpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback