Rökt sik

Det blev inte fullt så bra väder trots allt.. inte ännu iaf!
Det är lite molnigt och lite blåsigt så vi passar på att ta bilen bort till skatan och köpa lite rökt sik. Det kan va gott på kvällsmackan lite senare.. Jag hoppas att molnen blåser bort till i eftermiddag så man kan få lägga upp sin bleka kropp på en solstol..

Om allt blir enligt planerna åker jag hem på torsdag eftermiddag och N åker hem redan imorgon förmiddag för att jobba.. Det känns jättesmidigt att ha med sig datorn hit ut. det är roligt att kunna uppdatera lite här ifrån nu när jag faktiskt lovat att bli bättre! allt känns faktiskt mycket roligare med den nya designen också :) tack alla söta för era fina kommentarer angående den. jag blir jätteglad!

Nu ska vi rulla iväg.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback