Sol i sinnet

Jag kan ju slå alla mina (onda) förhoppningar om dåligt väder ur vägen..
Inte ett moln så långt ögat kan nå och redan 22.5 grader på min ballis. SMHI utlovar 24 grader och stora solar hela helgen. Tur att jag hann få bli lite brun igår. Nu är den där "snygga" vita bikinin på plats igen i naket tillstånd, haha.. Måste dock bättre på brännan på baksidan litegrann. jag tycker inte om att sola ryggen, jag blir stressad över att inte få all sol i ansiktet :) det är sant..




Idag ska jag inviga mina nya rosa skor.. Jag ska näligen ha en svart klänning så då passar sig mina nya rosa tygskor perfekt! jag knäpper ett kort innan jag lämnar hushållet så får ni se, dom är jättesöta.. ochja, inköpta på skopunkten! ;)

PS. Glöm inte att släppa ut katten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback