Time for makeover.

Jag kan inte riktigt slita mig men nu har jag inget val..
Om ca 1 timme ska jag åka, eller rättare sagt få skjuts.. Tycker lite synd om min käresta som ska behöva kliva upp så här på sin lediga dag men det är han som erbjudit sig och det blir trots allt lättare på så vis..
 
Jag gick in till honom strax efter kl 7. imorse och viskade i hans öra: "älskling, det är dags att åka nu om vi ska hinna.." (mouhaha) ..han slog upp sina små blå snabbt som fan innan han såg mitt onda flin och förstog att han fick somna om.

Vill också meddela att min ööööööööööööööööööö-knapp har blivit stum. förmodligen är det någon smula från diverse grejer jag äter vi datorn som har lagt sig under.. hmm.. så nu vet ni om jag missat ett ö lite här och var..

Gud vilket osammanhängande inlägg..
Nu ska jag gå och göra mig iordning istället! Bye




Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback