Coolast ever

JAG ÄR HELT LYRISK!!!
Pappa har precis fått hem sin yttepytte lilla dator från Asus.. Att tillägga är att hela datorn (ink. tangentbord) är mindre än ett A4papper.. Det här är den coolaste mojägen jag någonsin har sett.. Jag har knäppt ett kort som jag lägger in senare idag.. AHHHHH!!! :) :) :)

Jg är uppe hos mamma och pappa och ska lägga mig för att sola.. men den här lillen var så läcker att jag inte kan sluta pilla på den.. hih nej nu måste jag slänga av mig kläderna och ta vara på solen. man vet aldrig hur länge den vill vara med i gamet ;)

Förresten ringde jag Gina Tricot imorse och min lilla efterlängtade älskling kommer att hänga och vänta på mig imorgon efter jobbet.. Jag har sånt jävla flyt idag. kanske borde köpt mig en trisslott! hih

Kommentarer
Postat av: shoebox

Åh, är det en sån där som är typ 10 tum eller så?

Bild kommer väl på jackan imorgon då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Bild kommer väl på jackan imorgon då? :)]]> 199128;4ff023b5ddf2b32dffea2253 2008-06-02 13:07:05 -->