Det här

Hey, det här går ju som på räls..
om man bortser från att tvättmaskinen vägrade öppna luckan i sisådär en 15 min utan att göra ett dugg. ingen snurr, inget spola bort vatten (eller andra grejer den sysslar med) jag fick bara stå och titta på en färdig tvättmaskin i 15 min innan den behagade att vara färdig.. jag såg att tvättiden efter vår också var ledig så jag tror att jag ska nalla åt mig den också, det är lika bra att jag viger den här dagen till att tvätta..

Börjar jobba klockan 16.00 men man hinner göra mycket nytta innan dess, det gäller att vara en flitig myra.


Kommentarer
Postat av: ceciliahjelm

OJ VAD MÅNGA INLÄGG KIMMEN! BRA JOBBAT :D skiitbra och kul


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023bbddf2b32dffea22fd 2008-06-23 22:17:54 -->