Fotboll

Helt sjukt egentligen att det kan kallas sport - vuxna män som jagar boll..
Jag sitter och tittar på fotbollen med mannen. jag gör det ganska frivilligt i dag i alla fall. Den här gången ska jag inte börja hetsa om att zappa till andra kanaler.. Jag tror däremot inte att jag kommer att se klart hela matchen där går nog fan gränsen. Jag har inget intresse av sånt här alltså haha.. jag skulle säkert tycka att det var SKITKUL om jag fick sitta på läktare och gorma med lite alkohol i blodet men hemma i tvsoffan utan ens en chipspåse, nja.. då kan det lika gärna va alltså!

Då tycker jag att hockey är tio gånger roligare.. Där händer det så mycket mer!
Så, alla fotbollsfantaster.. vinner vi ikväll eller inte?
Hmm, ångrar mig.. Vi förlorar!



Är det här Zlatan när han bli gammal?

Kommentarer
Postat av: Isabella

samma sak med hockey där dom slåss om en liiiten tiiiiiny plast? gummi? puck..

löjligare där..moget att slåss om en sådan liten sak

2008-06-18 @ 22:10:32
Postat av: johanna

fotbollsfantast eller inte? När det är em och sverige spelar så tittar man! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

löjligare där..moget att slåss om en sådan liten sak]]> 199128;4ff023baddf2b32dffea22f1 2008-06-18 22:10:32 <![CDATA[Fotboll]]> /2008/june/fotboll.html http://johannarova.blogg.se/
199128;4ff023baddf2b32dffea22f1 2008-06-20 17:38:21
-->