Fullspäckat

Imorgon har jag en ganska fullspäckad dag!
Vi får se hur mycket jag hinner med.. Jag ska skjutsa N till jobbet vid 9.30 efter det tänkte jag (som så många andra gånger) åka och simma.. haha jag är så värdelös, det har inte blivit av även fast jag pratat om det i en evighet.. Men om jag hinner med mig så blir det några längder imorgon.. Jag ska dessutom på skopunkten och inhandla några skor som jag suttit och suktat efter på deras sida nu ikväll.

Lite senare, vid 14.30 ska jag åka och hämta upp Tei, en vän till familjen som ska på skolbal imorgonkväll.. Hon har velat att jag ska sminka henne inför den stora dagen och självklart ställer jag upp. Det ska bli jätteroligt, och hon kommer bli sååå fin! Jag hämtar henne från skolan och sminkar henne hemma hos mig och sedan skjusar mamma hem henne så hon få klä sig i sin fina klänning! Jag hoppas att hon får en orförglömlig kväll.

Klockan 16.00 börjar jag jobba och jobbar stängning..
Fullt ös är det som gäller..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback