Hej o hå, duscha på..

Jag gick tillbaks till gamla inlägg för att spana efter mina gamla studentkort..
men bloggen är ju "yngre" än 2 år så det fanns inget..

Nu måste jag hoppa in i duschen.. Känner jag mig själv rätt kommer det gå åt lång tid att bara välja klänning idag. Jag har inte förberett någonting nämligen! Det har börjat mulna på, jag hoppas att det går till sig. Jag är inte sugen på att bli blöt..

Kan meddela att vi vaknade ofrivilligt idag.
Dom håller på med ngt projekt nere på gården och givetvis tar dom bara hänsyn till Agda 89 och co. som väljer att frivilligt kliva upp 05.30 för det slår aldrig fel. 8.00 eller tidigare sätts alla aktiviteter igång på den här gården. Idag startade dom inte helvete förrän 9.15 men min väckarklocka skulle faktiskt inte börja gorma förrän 9.30 GAH! Ah, nu är jag i alla fall vaken.. och snart även nyduschad!

N ligger fortfarande kvar och trycker, gör allt han kan för att försöka sova trots allt liv på gården..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback