Hemmaspa light!

Det blir en lugn hemmakväll för mig trots allt..
Jag orkar verkligen inte göra ngt särskillt. Jag har precis tvättat av mig sminket, satt på mig morgonrocken och lagt en ansiktsmask. Ansiktsmasken jag har just nu är en peel-off mask från åhlens som är uppfriskande och exfolierande. Den har en fräsch doft av citron och lime men den var väldigt väldigt stark från början. jag undvek naturligtvis att lägga den nära ögon och mun precis som det rekommenderas men ändå fick jag blunda för att den var så stark. Det känns som att det är menthol i den om jag ska beskriva känslan.

Nu när jag har haft den 5 min har den sakta men säkert börjat stelna. Den kyler jätteskönt och svider inte alls i ögonen längre, det var bara vid applicering. Vi får väl se om jag får silkeslen hud efter att jag dragit bort masken (den ska alltså inte sköjas bort)

Ibland ska man skämma bort sig själv.

- - - - - - - - - - -

update: HAHaa, shit vad konstigt det känns nu efter att ha haft masken 10min. Jag har aldrig haft en mask som man drar av tidigare, skitskum känsla verkligen. Lite kan glädja mycket.. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback