Lalalallaaaaa.

Det är nästan så att jag skulle vilja sjunga en trudilutt för er så här på morgonkvisten..
Ska jag slänga in en sång youtube och publicera kanske? Haha.. Nej ni vet mycket väl att det aldrig kommer att bli någon videoupdate i den här bloggen.. Jag gillar att se andras men det är bara för att jag skrattar och blir generad åt deras vägnar.. nejfy..

Sovit gott?
Jag har bara lite hosta kvar nu vilket är skönt. Jag börjar inte förrän 11.00 idag men jag tänker åka in till 10 och kika lite i affärer innan det är dags för mig att göra mitt. Imorgon är sista arbetsdagen innan midsommar, då jobbar jag ända till 20.20 men direkt efter det slänger vi oss i bilen och åker ut till stugan. Gud vad jag längtar!

Hur ska ni fira midsommar?

Kommentarer
Postat av: Lena

Skönt att du bara har hostan kvar. Här har man oxå gått och blivit förkyld.

Midsommar här blir lugn och skön. Ska jobba ihelgen, men är ledig på midsommarafton. Så vi ska fira 5-årig förlovning =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Midsommar här blir lugn och skön. Ska jobba ihelgen, men är ledig på midsommarafton. Så vi ska fira 5-årig förlovning =)]]> 199128;4ff023baddf2b32dffea22eb 2008-06-18 10:35:19 -->