Relax

Nu ska jag lägga en fuktmask och bara slappa i soffan resten av kvällen..
N slutar jobbet klockan 20.00 så då kanske vi hittar på ngt mysigt men fram till dess ska jag vara så ego jag bara kan. Jag tar en break från Stieg Larsson. Jag ska bara lyssna antingen när jag solar eller går promenader hade jag tänkt. Då måste jag antingen svettas eller anstränga mig för att förtjäna att höra den spännande fortsättningen ;)

Nu blir det tv och "unga mödrar".. rätt obehagligt program enligt mig! dom är verkligen småjäntor i sinnet och i sina handligar allihop. och de flesta borde ta itu med sig sjävla istället för att skaffat sig en unge. 


Kommentarer
Postat av: Gisele

Håller med dig om Unga Mödrar..

Dom har verkligen valt att visa problem familjer istället för att visa dom som klarar av det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Dom har verkligen valt att visa problem familjer istället för att visa dom som klarar av det.]]> 199128;4ff023b6ddf2b32dffea2267 2008-06-03 21:39:30 -->