Shopping

Jag har varit på språng länge nu känns det som..
Första anhalten var Jula för att leta rätt på
"verktygslådan" som jag tänkte använda till allt mitt smink, men den var tyvärr slut. Bra för plånboken, tråkigt för mig. Den skulle troligtvis komma in på torsdag så det är inte omöjligt att jag hänger på låset då.. Efter Jula sprang jag in på skopunkten och hittade SEX par skor som var helt fantastiska, dock fick bara 3 par följa med mig hem - Den här gången i alla fall..

Jag dras alltid till alla skor med högst klack, jag ÄLSKAR dom.
Men det är sällan jag tänker på att jag måste ha skor att jobba i också. Samma visa idag! Det blev 2 par högklackade och 1 par som kan användas på jobbet. Jag kanske måste ta mig en veva där morgon också. Snart löning iaf eftersom vi åhlensare får lön den 15:e, wiiheey

Är ni nyfikna på hur dom ser ut?

Kommentarer
Postat av: johanna

yeiii, visa dom? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b7ddf2b32dffea2289 2008-06-09 18:58:03 -->