Simma lugnt..

God morgon..
Jag är ofrivilligt vaken.. N skulle åka och träna med grabbarna och försov sig så han var inte direkt smidig här på morgonkvisten. Äsch det gör ingenting, jag vill ändå inte sova bort den här dagen.

När han kommer hem ska vi åka och simma.. haha, och nu SKA vi simma till 100% (om det nte blev av den här gången heller skulle jag iof förmodligen vägra erkänna det) så det är bara att packa ner badkläderna och vara redo när han kommer hem.. Jag tänkte att han skulle få knäppa kort när jag har på mig mina nya skor idag också. Jag knäppte kort igår för att kunna visa er men ett av paren behöver en fot för att man ska förstå hur dom ser ut ;)

Så, det kan ni se fram emot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback