Tempo

Puh, nu ska tvätten torka, sen har jag gjort mitt för idag..
Den som inte är med och tvättar får sortera alla hundratals strumpor, grattis älskling :) Jag måste snart lägga på ett kol. jag har fortfarande skitigt hår och mjukiskläder på mig och jag ska åka till jobbet om 1.5h

Jag har en rolig vecka framför mig..
På tisdag ska jag träffa carro över en fika, på onsdag ska jag pick-nicka med Emma och gå på bio, och på torsdag ska jag troligtvis träffa Kate på kvällskvisten.. Jag är ledig onsdag och torsdag den här veckan så det gäller att ta vara på dagarna. Icke att förglömma att jag måste införskaffa mig en gatufestbiljett. Hade inte en susning att det var redan nästa vecka, de går så sjuukt fort!

Kommentarer
Postat av: A H R È N

Tack =)



Vad ska du se för film då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback



Vad ska du se för film då?]]> 199128;4ff023bbddf2b32dffea2303 2008-06-23 18:23:56 -->