Tillökning i familjen

Nej nu blir det till att sova..
Men först vill jag bara tala om att jag vill ha tillökning i familjen - då snackar vi inga ungar.. Jag har surfat på "katt" och "hund" på blocket hela kvällen. Egentligen är hund inte ens aktuellt men jag kan inte låta bli att drömma lite. Jag vill ha en liten rackare som är latare än mig och inte allt för kissnödig.. haha, neerå.

Jag vill helst ha (klyschigt nog) en liten långhårig chihuahua.. Nu kommer det iof inte att bli en hund på länge då vi inte skulle ha tillräckligt mycket tid för lillparveln och det är ju givetvis ett måste. Vi jobbar ju nämligen inom handels båda två så en hund skulle inte gå fast det är verkligen den enda anledningen till att jag inte skaffar hund redan imorgon! men en liten kisse, eller två? Ja, kanske det. Jag är själv uppväxt med katt och jag saknar det varje dag. Min lilla bamse är kvar hemma hos mamma och pappa eftersom han mår bäst av att vara utekatt men jag ska erkänna att jag saknar det lilla livet enormt mycket.  

Jag tror vi ska ta ett litet snack här hemma imorgon, jag vet inte om N behöver övertygas eller om han vill lika mycket som mig..

Kommentarer
Postat av: johanna

Svar. Vad jag gör under dagarna?

just nu har jag sommarloooov! ska börja gymnasiet till hösten så...just nu tar jag det bara lugnt och är med vänner mest + att jag jobbar på ett café i stan :)

Postat av: A H R È N

Ja visst var dom söta!



Å en liten valp skulle man ha!

Kram och ha en bra dag

2008-06-17 @ 06:55:19
URL: http://ahren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

just nu har jag sommarloooov! ska börja gymnasiet till hösten så...just nu tar jag det bara lugnt och är med vänner mest + att jag jobbar på ett café i stan :) ]]> 199128;4ff023b9ddf2b32dffea22db 2008-06-17 00:22:51 <![CDATA[Tillökning i familjen]]> /2008/june/tillokning-i-familjen.html http://ahren.blogg.se/



Å en liten valp skulle man ha!

Kram och ha en bra dag]]>
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22db 2008-06-17 06:55:19
-->