uttråkad

Jamen go'kväll då alla goa och glada..
idag kunde jag andas genom näsan.. HEY! min förkylning går med andra ord åt rätt håll. Imorgon är jag ledig, då ska jag bara slappa och myspysa här hemma. inga måsten eller förpliktelser. jag kanske firar med ett varmt bad tillsammans med stieg larsson.. - i lurarna.

För alla som undrar hur det gått med bilen så har det gått helt okej.. N fick en hyrbil medans de tog in bilen på verkstan, igen. Samma sak den här gången, inga synliga fel. dom gick däremot igenom den lite extra noga den här gångenoch tvätta samt bytte något.. ja fråga mig inte, jag är så icke-insatt man bara kan bli men jag är förståndig nog att veta att motorlampan inte ska lysa i alla fall.. nu hoppas jag att det är färdigkrånglat.

Vad gör ni ikväll? jag har tråkigt. bara bajs på tv!

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej älskling! Jag har också ap-tråkigt! Ska sova nu snart tänkte jag... Jag har stora planer för övrigt! PÖSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b9ddf2b32dffea22d9 2008-06-16 22:42:12 -->