HEY

Go'kväll..
Vilken dag, vi har inte varit hemma nånting. Vi åkte in till stan tidigt för en lunch - smakade smaskens. Vi åt däremot så mycket friterat att vi mådde ganska dåligt båda två haha.. Efter det åkte vi ut en sväng på Alnö, jag kollade priser och öppettider på badet och sen åkte vi och kika på några vänner till familjens nybyggda hus.

Vi har varit en sväng på ikea också, men vi köpte bara lite småplock och lite karra.. Senare på eftermiddagen hade N lite ärenden att uträtta på stan så jag åkte hem till Elin några timmar. Mysigt som vanligt. Vi kikade på ett Gossip Girl avsnitt och pratade massa strunt..

Nu har jag och N i alla fall kommit hem, och ätit lite Karins Lasagna.. Mums, har ni smakat den=

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja, minj kompis tvingade i mig den en dag och nu är jag nästan frälst av den :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023a8ddf2b32dffea2023 2008-03-11 07:38:10 -->