J.Lo's diva fasoner.

Snälla, det måste väl ändå finnas gränser på
divafasonerna!
Jennifer Lopez och maken Anthony pungade ut med närmare 8miljoner kronor inför födseln av deras tvillingar. Jag tycker det är pinsamt att vara så märkvärdig. Jag kan förstå om dom vill betala för säkerhet, alltså att inte ha paparazzis upptryckta både här och var när bäbisarna ska ut, men där går väl gränsen? Nejnej, inte för J.Lo hon har även sett till att få specialsydda mammakläder från Cavalli som hon bar vid barnens ankomst.

Det stoppar inte där..

1.9 miljoner gick till privata doktorer och sköterskor. 1.9 miljoner för säkerheten. 600 000 för personliga assistenter, samt en svit som slutade på 4.4miljoner..

Har man så mycket pengar att man kan slösa på det här sättet tycker jag att man kan skänka mer pengar till mer behövande. Jag tror inte att den där förlossningen var bättre än någon annan bara för att de lagt ner en förmögenhet hit och dit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback