MÅNDAG

Det blev ostbågar till frukost, jag är ingen hälomänniska..
Det första jag gjorde när jag vaknade imorse var att ringa till Tanya (födelsedagsbarn) och sjunga vackert med min nyvakna röst. Hon blev väldigt glad i alla fall så jag gissar att det var jättefint. När vi lagt på gick det bara 5min innan hon ringde upp och sa att vi skulle ut på äventyr. Osminkade och med skitigt hår, ja jag i alla fall, åkte vi för att handla på bolaget - STÄNGT!

Lilla svängen slutade med city gross, media markt och birsta citys alla affärer.. nu sitter jag här insnurrad i en liten filt och ska snart duscha.. Ikväll ska vi fira att det är tanyas födelsedag och ha liten avskedsfest eftersom hon sticker tillbakall Barcelona imorgon :( det är hjärtesorg mina vänner. dessvärre är allting stängt ikväll. Vi hade tänkt oss middag på Oscar men allt, ja ALLT är stängt ikväll. Får se vart vi hamnar. Huvudsaken är att vi får samlas allihop..


Kommentarer
Postat av: Olivia

Hejhej, gick just in på din blogg och såg att du har en jättefin layout :) Hur gjorde du headern sådär stoor ? Kram Olivia (svara helst i min blogg eller via mail)

Postat av: linn

Ja det är jobbigt när någon man tycker om åker iväg! :/

2008-03-24 @ 17:14:28
URL: http://passionfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023acddf2b32dffea20c5 2008-03-24 16:42:03 <![CDATA[MÅNDAG]]> /2008/march/mandag2008-03-24-1.html http://passionfashion.blogg.se
199128;4ff023acddf2b32dffea20c5 2008-03-24 17:14:28
-->