viva la glam

Vi har lite utav en "dresscode" i hela huset där jag jobbar den här helgen..
Tjejerna bär svart och har ett stort fjäderfä till boa runt halsen och killarna i sin tur har svart med rosa fluga. Jag tycker det är jätteroligt. De klias och sticks en del men tjusigt är det allt. Igår var babsan på plats och diverse andra kändisar. dessvärre såg jag ingen, bara en skymt av Sibel men hon får inte mig att hoppa högt direkt. Charlotte Perelli skulle egentligen ha stått på scen men hon behagade uppenbarligen att inte komma. sjuk? pyttsan. Jag tror stenklart att det är divafasonerna som tagit ut sin rätt..

Idag jobbar jag till 4. därefter går jag på ledig helg ;) ikväll ska jag och pappa på hockey så jag hoppas innerligt att dom vinner. jag tar på mig ansvaret att agera maskot.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback