Buuää

Egentligen skulle jag kunna sova ut till 10.00 idag men det sprack..
Jag är en sån där mes som inte kan sova själv. Om N är bortrest sover jag knappt någonting alls. Jag kan inte njuta av att ha en stor säng för mig själv. Idag klev han upp när hans väckarklocka ringde och jag bestämde mig själv för att somna om.. Och så här bra gick det! Tro nu inte att jag är en sån där jobbig flickvän som måste yra runt min pojkvän 24/7 för då har ni fel. Det är bara när det kommer till sov biten - då är jag värdelös..

Jag tycker det är viktigt att ha egen tid. Att man inte spenderar dygnets alla timmar tillsammans för då uppskattar man inte varandra på samma sätt.. Det är kanske inte så konstigt att jag inte kan sova själv när jag inte har gjort det på över 4.5år förutom de gånger han eller jag varit bortrest på varsitt håll. För oavsett om vi inte alltid har bott med varandra så har vi ändå sovit så gott som varenda natt ihop..

Tycker du om att sova ensam?


Kommentarer
Postat av: Lena

Tycker verkligen inte om att sova själv...kan inte somna själv och när jag sover själv så sover jag väldigt oroligt. Har inte sovit själv på 5 år...förutom när jag eller han har vart bortresta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2225 2008-05-27 09:44:49 -->