igår var det lördag..

Det var jättetrevligt igår måste jag säga..
Jag och annika var hos några goda vänner till henne och såg på eurovision.. eller såg och såg, vi hade mest fullt upp med en massa prat och drinkspel. jag tyckte det var en lyckad kväll iaf. Dessvärre blir det ju nästan aldrig lika roligt på krogen. Eftersom Rod Stuart hade uppträtt tidigare på kvällen kan jag lova dig gosse att det var sjukt mycket folk ute. alltså kö till varenda krog..

Vi slutade i alla fall på Olearys och det var jättelänge sen jag var där. Det var nån jävla miss world tävling eller nått där, jag skrattade mest. 18åriga tjejer som struttade omkring i aftonklänning en lördag på krogan.. njaaaaa! även att alla var för unga för att ens komma in om det inte vore för den där töntiga tävlingen. Jaja låt banrnen roa sig!

Träffade iaf Ida (en gammal klasskompis) fanny och idas kille ute, det var jättekul. Ida är tammefan den roligaste tjejen jag någonsin har träffat. jag garvade mig igenom hela kvällen. frammåt småtimmarna kom N och hämta mig och det var sååå skönt att få komma hem och lägga sig nära varandra i den stora sängen.. mys :)


Kommentarer
Postat av: NADIA

Sv. No problem! :) Ja, jag kan tänka mig det! :)

Postat av: wikke

Du skulle tagit med Ida över till BK och träffat mig! ;D

2008-05-26 @ 14:27:13
URL: http://wikke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2217 2008-05-25 15:14:37 <![CDATA[igår var det lördag..]]> /2008/may/igar-var-det-lordag.html http://wikke.blogg.se/
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2217 2008-05-26 14:27:13
-->