Kräk

Jag har haft en helvetes morgon..
jag har spytt säkert 10ggr. Jag tror fortfarande inte att det har något med utgången igår att göra, SÅ full var jag faktiskt inte :) Jag fick inte behålla någonting av det jag åt, och jag har vaknat varannan timme och mått.. ja inte så bra om vi säger så. Ett tag undrade jag om jag dragit på mig magsjuka men nu har jag mått bra i åtminstone 2-3h. Vi får se hur kvällen blir om jag ska behöva sjukskriva mig från jobbet imorgon eller om magen bara drog en strejk.. Jag vill INTE vara hemma imorgon..

Varför skriver jag egentligen det här?

Jag ska fortsätta knapra skorpor och dricka blåbärssoppan som N har åkt och köpt till mig. Det är det enda jag vågar stoppa i mig just nu.. Tack älskling för att du alltid tar hand om mig.

Skriver mer om gårdagen lite senare. Det var faktiskt jättetrevligt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Svar: Jadå, min helg har varit bra. Bara varit hemma och tagit hand om mina hundar eftersom mamma och pappa va i Tyskland :)

Själv då? Förutom att du är dålig i magen idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback

Själv då? Förutom att du är dålig i magen idag?]]> 199128;4ff023b4ddf2b32dffea2215 2008-05-25 13:43:11 -->