Lancome

Idag komer vår säljare för Lancome till butiken för en liten visit..
Det ska bli roligt att se vad hon har att säga och om hon har några goda tips att ge. Det är en storsatsning på Lancome i alla åhlens varuhus just nu så om ni gillar deras produkter, såväl hudvård som make up tycker jag att ni ska passa på nu. Det ligger nämligen fina gåvor i potten ;)

Jag provade för övrigt min Virtuose igår och tyckte med handen på hjärtat att den var jättebra! Borsten är väldigt böjd vilket gör att den är perfekt anpassad till ögats form och ger maximal volym. Just nu säljer vi både virtuose och hypnose som mascara kit. Du betalar bara för mascaran (265:-) och du får en ögon remover + kajalpenna på köpet.

..Som jag brukar säga,
Skynda Fynda!


Man ser nästan mer av vå lägenhet än av mascaraborsten
men tanken är att det är den ni ska kolla på ;)

Kommentarer
Postat av: emelie :)

virtuose har ja oxå. den är skitbra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b4ddf2b32dffea2227 2008-05-27 09:15:27 -->