Simma kanske?

Sorry Cillen, det blev inga ljusa slingor trots allt..
Du kanske får hjälpa mig i alla fall? :) Det börjar ju lixom att brinna i knutarna nu..

Fredag idag, jag är ledig. Jag vet inte vad jag ska hitta på längre. Jag önskar att solen vågade sig fram liite mer, då skulle jag kunna åka upp till mamma och pappa och slänga av mig kläderna. Kasta av sig kläderna kanske vore ett alternativ i alla fall, jag är lite sugen på att åka iväg och simma. Jag måste hitta en motionsform som passar mig och som jag inte gör allt för att slippa undan.. Brukar ni simma?

Yeye får se hur det blir..
Behöver införskaffa nya strumpbyxor och lumenes make up bas som gör att ögonskuggan sitter hela kvällen. Det nalkas partey imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: ceciliah

men kim! nu jävlar måste vi ta tag i slingorna :D snart står vi där och tiden är inne i all ära =) jag har iaf slinga nu så nu har jag den färg jag vill ha, tänkte komma och köpa några micrisar av dig =) kan kanske hjälpa dig i samma veva? :D yoou can do it, dont be scared!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
199128;4ff023b3ddf2b32dffea21ff 2008-05-23 16:41:05 -->